Nagy sikerrel működik a Custom[R]s vámprogram Eseménykezelő modulja! - Vámprogram
Nagy sikerrel működik a Custom[R]s vámprogram Eseménykezelő modulja!
Legnagyobb örömünkre, Ügyfeleink egyre szélesebb körben veszik használatba a Custom[R]s vámprogram Eseménykezelő modulját, amely segítségével közvetlenül a programból SMS és e-mail küldésére van lehetőség.
Az eseménykezelő (ECAS) modul egy olyan üzleti logikát tartalmazó alkalmazás, mely az előre definiált esemény bekövetkezésekor, egy meghatározott csatornán SMS és/vagy e-mail üzenetet kerül továbbít a címzettekhez.
Néhány eset, amikor az Eseménykezelő alkalmazás segítségével Ön is időt és pénzt takaríthat meg:
- AIS - Elektronikus határozat küldése automatikusan e-mailben a pénzügyi osztály és/vagy a vállalat dokumentumkezelő rendszere felé
- AIS – Kiadható üzenet tényének küldése automatikusan e-mailben és/vagy SMS-ben a raktár felé
- AES – Áruátengedés – KKO okmány küldése automatikusan e-mailben az Ügyfél és/vagy a vállalat dokumentumkezelő rendszere felé
- AES – Kiléptetési igazolás küldése automatikusan e-mailben a pénzügyi osztály felé
- NCTS – Áruátengedés TrKO okmány küldése automatikusan e-mail-ben az Ügyfél és/vagy a vállalat dokumentumkezelő rendszere felé
- NCTS – Nem mentesített indítások kimutatás küldése e-mailben a vámosztály felé
- Átmeneti megőrzés – Nyilvántartásba vétel és/vagy kivezetés tényének jelzése a raktár felé
- Áruátengedés – Áruátengedési dokumentum küldése a raktár felé
- Kommunikáció – interfész hibára futott feldolgozásainak figyelése, automatikus értesítő (SMS és/vagy e-mail) küldése
Az általános értesítők mellett az alkalmazás rugalmasan igazítható Ügyfeleink elképzeléseihez, egyedi folyamataik szerinti értesítési rend alakítható ki. Ilyen egyedi folyamat lehet az interfésszel támogatott funkciók monitorozása, automatizált folyamatok státusz jelentése és minden a vámfolyamat valamely lépéséhez kötött értesítés továbbítása.
Az értesítő üzenetek Címzettje tetszőlegesen paraméterezhető, a tartalma (szövegezése) egyedi igények szerint rögzíthető, így kerül minden esetben a megfelelő Címzetthez a megfelelő értesítés.
Az eseménykezelő alkalmazás tehát a vámtevékenységhez kapcsolódó értesítések automatikus küldésével a napi operatív munkavégzésben egy olyan támogató eszköz, mely segítségével a adminisztratív feladatok és az azokra fordított idő csökkenthető, a szükséges értesítések a lehető leghamarabb jutnak el a értesítendő félhez.
Az ECAS modulra vonatkozó további információért forduljon tanácsadóinkhoz, vagy ügyfélszolgálatunkhoz!