Első sikeres elektronikus utólagos módosítási kérelem! - Vámprogram
Első sikeres elektronikus utólagos módosítási kérelem!
Ezúton is gratulálunk Ügyfelünknek, aki elsőként nyújtott be sikeresen utólagos módosítási kérelmet!
2021. Márciusától lehetőséget biztosít a NAV a vámárunyilatkozatok utólagos módosítási kérelmek elektronikus benyújtására.
Mindez azt jelenti, hogy a papír alapú módosítási kérelem már a múlté és az utólagos módosítások kérelmeket elektronikusan intézhetik a gazdálkodók, ezzel leegyszerűsítve és felgyorsítva az ügyintézés folyamatát.
Az utólagos módosítás lehetővé teszi:
- mind a normál, mind a kiegészítő árunyilatkozat utólagos módosítását
- az árunyilatkozat összes mezőjének elektronikus módosítását
- Feladó 2-es rovat (export esetén)
- Címzett 8-as rovat (import esetén)
- Vámkezelést kérő 14-es rovat
- Vámeljáráskód 37-es rovat
- Elektronikusan dokumentumok csatolását
- Módosítási kérelem
- Módosító lap
- És minden egyéb módosítási kérelmet alátámasztó dokumentum
Örömünkre szolgál, hogy Ügyfeleink Magyarországon elsők között nyújthatnak be elektronikus módosítási kérelmet a CustomRs vámprogramon használatával.
Milyen előnyökkel jár a szoftveres támogatás a Gazdálkodók számára?
- Egy rendszerben kezelhető az Alapeljárásban kapott vámhatározat és az utólagos módosítási kérelemre kiadott határozat
- Átláthatóak az árunyilatkozatra végett módosítások
- Kiszabott közterhek nyilvántartása, riportolása
- Elektronikus dokumentumok kezelése egyszerűbbé teszi a dokumentálási rendet.
Reméljük Önök is minél hamarabb élnek a NAV által nyújtott lehetőséggel, mely meggyőződésünk, hogy minden Gazdálkodó számára rendkívül hasznos és előnyös!
További információként forduljon hozzánk bizalommal a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen!