Utólagos módosítás elektronikusan

2021. febr. 10.

A NAV megkezdte az utólagos vámeljárásra irányuló kérelmek elektronikus benyújtásának, feldolgozásának és a határozatok elektronikus kiküldésének fejlesztését. Az új lehetőséget örömmel fogadtuk, mivel Ügyfeleink számára egyszerűsíti és kényelmesebbé teszi az utólagos módosítási kérelmek végrehajtását.

Az utólagos módosítások bejelentésére a KKK2-n keresztül nyílik lehetőség, azok feldoglozása a CDPS (vámáru-nyilatkozat feldolgozó) rendszerben valósul meg. Az új funkció teljeskörű digitalizációt jelent, azaz a kérelem benyújtásától a határozat kézhezvételéig minden mozdulat elektronikus úton történhez majd, beleértve a szükséges dokumentumok benyújtását is.

A csatlakozáshoz szükséges fejlesztéseket már megkezdtük a CustomRs vámprogramban, azok már a tesztelési szakaszba léptek. Bízunk abban, hogy Ügyfeleink most is az elsők között vehetik használatba és használhatják ki előnyeit az új elektronikus vámeljárásnak.

További információként forduljon hozzánk bizalommal a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen!

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.