Miért válasszon vállalatirányítási rendszere mellé portálmegoldásokat?

2020. febr. 11.
Ma már szinte az összes iparágban elengedhetetlen a belső és külső folyamatok megfelelő informatikai támogatottsága és a valós idejű információmegosztás. Az Ipar 4.0 elvárásainak megfelelően a logisztikai ágazatban is egyre összetettebb megoldások válnak szükségessé. Egyrészről a megrendelők is valós időben szeretnék leadni és nyomon követni a megbízásaikat. Másrészről az ügyfél elvárásai mellett sokszor a cégen belül a különböző részlegek közötti kommunikáció és megfelelő információáramlás is nehézséget jelent, hiszen a nem optimalizált információáramlás rengeteg időveszteséggel járhat és félreértéseket, hibákat eredményezhet. 

 

Napjainkban a vállalatokon belül is leginkább az e-mailes kommunikáció jellemző és a részlegenként (esetenként az adott munkatársnál) vezetett nyilvántartások a legelterjedtebbek. Ezen e-mail üzenetek sokszor elvesznek a többi között és a megfelelő személyek nem értesülnek időben a feladatokról, problémákról. Amint kettőnél több belső szereplő lép be a láncolatba az információ-átadás egyre nehézkesebb és nagyobb átfutási időkkel kell számolni. 

Mindemellett a vállalatirányítási rendszer továbbfejlesztése sok esetben költséges és időigényes folyamat, míg az egyes kiegészítők, célszoftverek egyszerű integrálásával jelentős eredményeket érhetünk el.  

Portálmegoldásainkat abban az esetben javasoljuk Önnek, amennyiben vállalati kommunikációját (akár belső, akár külső) szeretné hatékonyabbá és nyomon követhetővé, illetve a folyamatait szeretné egyszerűsíteni és átláthatóvá tenni. 

A Régens-nél ezen problémák kiküszöbölésére nagy hangsúlyt fektetünk, és ügyfeleink igényei és visszajelzései alapján már több portálmegoldást fejlesztettünk, melyek segítségével az ügyviteli folyamatok átláthatóvá és egyszerűbbé tehetőek, valamint csökkenthető általuk az operációs idő. Alábbiakban bemutatott megoldásaink a vámrészleggel is szorosan együttműködő vállalatok számára nyújtanak megoldásokat.  

Régens Receiving Portal 

Az alkalmazás elsődleges célja a szállítmány érkezése kapcsán érintett szereplők egy közös platformon való tájékoztatása, azaz a szállítmányhoz kapcsolódó érkeztetési- ill. rakodási információk, valamint a vámkezelés aktuális státuszának valós időben történő információmegosztása a Szállítmányozó, a Megbízó, a Raktárlogisztika és a Vámügynök között. Az alkalmazás az eddig több csatornán történő kommunikáció kiváltásra ad lehetőséget egy multiplatform, webes, akár többnyelvű felületen keresztül. 

Megoldásunkat ajánljuk minden gyártó, gyűjtő szállítmányozást végző és logisztikai szolgáltató részére. 

További információ

e-VamP – Eseti vámkezelési megbízás portál 

A Vámszolgáltató/Vámügynök (Megbízott) és Ügyfél (Megbízó) közötti gyors adatkommunikációt biztosító alkalmazás, amely lehetővé teszi az egyszeri import, export, árutovábbítási eljárások elvégzésére indítványozott megbízási űrlap, nyomtatvány gyors, felhasználóbarát rögzítését. 
 
Az alkalmazás biztosítja egyúttal a Vámügynök által előírt kötelezően megadandó rovatok ellenőrzését, továbbá a vámkezeléshez szükséges okmányok, képek feltöltését. 

További információ

Logisztikai portálmegoldások 

A fentiek mellett termékpalettánkon egyéb, logisztika területét támogató információs rendszerek is megtalálhatóak. Azon gazdálkodók részére, akik beszállítóikkal és a kiszolgált egységekkel állnak szoros kapcsolatban, az egyedi logisztikai portálmegoldásainkat ajánljuk. Portálmegoldásaink online platformon biztosítanak lehetőséget a beszállítókkal történő szoros kapcsolattartásra, a szállítmányok koordinálására, tervezésére, valamint a kiszolgált egyégeket is egyszerűen értesíthetik a várt szállítmányokról, ahol valós időben követhetik az árumozgások státuszát. 

További információ

A részletekért keresse kollégáinkat a logisztika@regens.hu vagy a vamhelpdesk@regens.hu elérhetőségeken.