Okos megoldás vámügyeihez - CustomRs Cloud most még tavalyi áron! 

Különleges ajánlatunk 2022. június 30-ig érvényes! 

 

A CustomRs jó választás, hisz okos megoldásokat kínál a vámfeladatok teljesítéséhez. Követi a jogszabályi változásokat, használatával az operatív munka minimalizálható, az automatikus folyamatok és korszerű platformok nagymértékben támogatják munkáját.

Bővebben a termékről

Most még ennél is többet adunk!

Tudta, hogy a CustomRs-hez hozzákapcsolódó felhőszolgáltatásunkkal igyekszünk olyan kész megoldást biztosítani, aminek segítségével Ön kizárólag a feladataira koncentrálhat, és nem csak a vámfolyamatok informatikai támogatását tartalmazza, hanem a szoftver, ügyféltámogatás, infrastruktúra és IT üzemeltetést is?!

Válassza most a CustomRs Cloud megoldásunkat, mert 2022. június 30-ig még a legnépszerűbb csomagajánlatunk a tavalyi áron elérhető!

 

Érdekel az ajánlat!

 

Mit kínálunk ebben a Standard csomagban?

  • EV okmány bejelentések száma évente: max 5000
  • Felhasználószám: 2-5 között
  • Alapmodul
  • Egyedi igények kezelése 

Ön csak nyer, hisz ezzel az ajánlattal költséghatékony megoldást választ, rugalmasságot kap és egy megbízható, okos szolgáltatást. 

De ez még nem minden!

Az ajánlatunkhoz most egy Extra is jár, hisz ha megvásárolja a CustomRs Cloud megoldásunkat június 30-ig tavalyi áron, akkor pluszba az Öné lesz az „Automatikus e-mail küldés” modulunk is ez év végéig!

Mit kell tudni erről a modulról?

Eseménykezelő modulunkkal automatikus e-mail értesítési rend alakítható ki, amelynek köszönhetően hatékonyabbá válik a kommunikáció, idő takarítható meg és korszerű szolgáltatást biztosíthatunk. Néhány példa, amelyre megoldást nyújt: 

  • Pénzügyi osztály számára automatikusan továbbításra kerül az import vámhatározat
  • Raktári dolgozó e-mailben értesítést kap a vámkezelés megtörténtéről
  • Érintett társosztályok e-mailben értesítést kapnak a szállítmány indításának hatósági engedélyezéséről
  • Áfa igazolás szempontjából fontos kiléptetési igazolások automatikus e-mailben történő továbbítása
  • Szállítmányozó számára automatikus értesítés az átmeneti megőrzési nyilvántartásból történő kivezetésről
  • Megbízóknak automatikus e-mail értesítés, testreszabott értesítési üzenettel

Ne hagyja ki ezt a különleges ajánlatot, szakértő kollégánk a lenti elérhetőségek valamelyikén várja jelentkezését még ma!

Tiszavölgyi Henrietta, Account Manager

Telefonszám: +36 30 231 2572
E-mail cím: henrietta.tiszavolgyi@regens.com

Kapcsolat