Magyarország vezető váminformatikai megoldása

Professzionális váminformatikai megoldás, mely a hatályos jogszabályoknak megfelelően támogatja a vállalatok vámkezelési folyamatait normál és egyszerűsített eljárásokban

DEMO igénylés Funkciók Funkciók

Miért válassza a CustomRs-t?

  • A vámprogram
  • Screen image

    Okos megoldás vámügyeihez

    A CustomRs – ERP rendszerünk részként – közel húsz éve nyújt megoldást a vámfeladatok teljesítéséhez, megbízható eszköz a legkisebbeknek és legnagyobbaknak egyaránt.

    Célunk, hogy okmány kitöltő program helyett olyan okos rendszereket biztosítsunk ügyfeleink számára, mely amellett, hogy kihasználja az automatizálásban rejlő lehetőségeket, illeszkedik Ügyfeleink egyedi igényeihez is. Így az minimalizálja az operatív munkára fordított időt és növeli hatékonyságot.

  • Korszerű megoldások
  • Screen image

    Pár lépésre a papírmentes vámirodától

    Az alkalmazás fejlesztésénél a jogszabályváltozások követése és a vámfolyamatok széleskörű lefedése mellett különös figyelmet fordítunk az operatív munka minimalizálására, automatikus folyamatok és korszerű platformok kialakítására.

    A papírmentes iroda nem csupán célkitűzésünk, fejlesztési projektjeinket, új alkalmazásainkat már ebben a szemléletben fogalmazzuk meg. Felismerve az információ átadás pontjait, olyan platformokat alakítunk ki, ahol az egyszerű kommunikációs felület mellett biztonságosan és gyorsan oszthatják meg a szükséges információkat az egyes szereplők.

  • Teljeskörű szolgáltatás
  • Screen image

    Együtt az Ön sikeréért!

    Programunkat a jelen kor elvárásainak megfelelően szolgáltatásként (SaaS) kínáljuk ügyfeleinknek, a hozzákapcsolódó (választható) felhő, ügyféltámogatás, üzemeltetés és tanácsadás szolgáltatásainkkal igyekszünk olyan kész megoldást biztosítani, aminek segítségével Ön kizárólag a feladataira koncentrálhat, vámszakmai tevékenységére fordíthatja erőforrásait.

  • Az Ön igényeire szabva
  • Screen image

    Testre szabott vámprogram

    A program moduláris felépítését, a differenciált szolgáltatási csomagokat azért alakítottuk ki, hogy akár az egyszemélyes vámügynökségtől a bonyolult vámfolyamatokat kezelő nagyvállalatok is megtalálják a számukra megfelelő megoldást.

Screen image

Okos megoldás vámügyeihez

A CustomRs – ERP rendszerünk részként – közel húsz éve nyújt megoldást a vámfeladatok teljesítéséhez, megbízható eszköz a legkisebbeknek és legnagyobbaknak egyaránt.

Célunk, hogy okmány kitöltő program helyett olyan okos rendszereket biztosítsunk ügyfeleink számára, mely amellett, hogy kihasználja az automatizálásban rejlő lehetőségeket, illeszkedik Ügyfeleink egyedi igényeihez is. Így az minimalizálja az operatív munkára fordított időt és növeli hatékonyságot.

Screen image

Pár lépésre a papírmentes vámirodától

Az alkalmazás fejlesztésénél a jogszabályváltozások követése és a vámfolyamatok széleskörű lefedése mellett különös figyelmet fordítunk az operatív munka minimalizálására, automatikus folyamatok és korszerű platformok kialakítására.

A papírmentes iroda nem csupán célkitűzésünk, fejlesztési projektjeinket, új alkalmazásainkat már ebben a szemléletben fogalmazzuk meg. Felismerve az információ átadás pontjait, olyan platformokat alakítunk ki, ahol az egyszerű kommunikációs felület mellett biztonságosan és gyorsan oszthatják meg a szükséges információkat az egyes szereplők.

Screen image

Együtt az Ön sikeréért!

Programunkat a jelen kor elvárásainak megfelelően szolgáltatásként (SaaS) kínáljuk ügyfeleinknek, a hozzákapcsolódó (választható) felhő, ügyféltámogatás, üzemeltetés és tanácsadás szolgáltatásainkkal igyekszünk olyan kész megoldást biztosítani, aminek segítségével Ön kizárólag a feladataira koncentrálhat, vámszakmai tevékenységére fordíthatja erőforrásait.

Screen image

Testre szabott vámprogram

A program moduláris felépítését, a differenciált szolgáltatási csomagokat azért alakítottuk ki, hogy akár az egyszemélyes vámügynökségtől a bonyolult vámfolyamatokat kezelő nagyvállalatok is megtalálják a számukra megfelelő megoldást.

Ismerje meg CustomRs szoftvermegoldásunkat
és lépjen velünk az élvonalba!

Termékismertető letöltése

Termékjellemzők

Megbízható, naprakész megoldást biztosít vámkezeléseinek kezeléséhez, a nyilvántartási kötelezettség teljesítéséhez.
Jogosultságrendszer és a módosítások naplózása biztosítják mind a hatósági, mint a vállalati előírásoknak megfelelő adatkezelést.
A vámszakmai területen kialakult munkaerőhiány, illetve a megnövekedett tranzakciószám megköveteli az alkalmazott szoftver folyamatos fejlesztését, újabb és újabb automatizmusok beépítését. A folyamatok automatizálása és a digitalizációs lehetőségek integrálása alapvető elvárás, melyhez elengedhetetlen biztos szoftverfejlesztői és IT szolgáltatói háttér
Alkalmazásunk rugalmasan integrálható bármely vállalatirányítási rendszerhez (pl. SAP, Oracle, …), de egyszerű megoldást kínál az elektronikus formában (Excel, csv, txt…) rendelkezésre álló adatok feldolgozásához is.
A CustomRs moduláris felépítése és az egyes funkciók integrált működése biztosítja az átlátható vámkezelési folyamatokat, melyek során különös figyelmet fordít a többszörös adatrögzítés elkerülésére. Széleskörű lekérdezési lehetőségének köszönhetően az adatok hozzáférhetőek, így egyszerűen elemezheti és dolgozhatja fel azokat.
Moduláris felépítése és a rugalmas fejlesztési lehetőségek biztosítják, hogy az Ön igényeinek megfelelő programot veheti használatba.
A szoftvereinkhez nyújtott szolgáltatásokainkkal biztosítjuk, hogy kérdéseire mindig választ kapjon.

Próbálja ki kötöttségek nélkül!

Szolgáltatásaink

  • Törzsadatkarbantartás

    Ügyfélportál hozzáférés

    Szoftvertámogatás

    Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

    Üzemeltetés

    Technikai támogatás

Szolgáltatásaink

Előfizetés

Régens Cloud

Bérlet*

on-premise

Szoftvertámogatás

Törzsadatkarbantartás

Ügyfélportál hozzáférés

Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Üzemeltetés

választható

Technikai támogatás

választható

*Minimum 2 felhasználótól rendelhető

Funkciók

  • Alapmodul
  • A CustomRs alapmodulja a legfontosabb funkciókat foglalja magában, melyek:

    + EV okmány kitöltő modul
    + NCTS modul
    + ARUREG
    + Automatikus átmeneti megőrzési nyilvántartás és garancia
    + Automatikus garanciakezelés
    + Kezességvállalás nyilvántartás
    + Fuvar és szállítási bizonytványok (CMR, EUR1, ATR)

  • BNYNY
  • BNYNY - Bejegyzés a nyilatkozattevő nyilvántartásába

    Az egyszerűsített eljárások kezelése a számla adatok rögzítésétől, a Nyilatkozattevő nyilvántartásába történő bejegyzésen és a vonatkozó biztosítékkezelésen keresztül, egészen az időszaki kiegészítő árunyilatkozat generálásáig automatizáltan, átláthatóan és visszakereshetően áll rendelkezésre.

  • Raktár modul
  • Raktár modul

    Áfa raktár és Vámraktározási (I. és II. típusú vámraktári nyilvántartás) modul tartalmazza az átlátható, naprakész és riportálható készletnyilvántartást és automatikus garanciakezelést, illetve vámraktározás esetén automatikus előzmény kivezetés (ELEKTV) üzenetküldést egyaránt.

  • Standard interfész modul
  • Standard interfész modul

    Interfész modulunk segítséget nyújt az elektronikusan rendelkezésre álló adatok egyszerű betöltéséhez.

    Legyen akár cikk, partner vagy számla adat, egy mozdulattal előkészítésre kerül, így Ön az adatrögzítés helyett a szakmai feladataira koncentrálhat.

  • MCF és AFF
  • MCF és AFF

    Meghatározott célú felhasználás és aktív feldolgozás kezeléséhez precíz nyilvántartás, készletkezelés, automatikus garanciakezelés és automatikus elszámolás funkció áll rendelkezésre.

  • Report Manager
  • Report Manager

    Rugalmas, testreszabható riportolás.
    Vezetői információs rendszerünk segítségével rugalmas riportok készíthetők a vámkezelési adatok alapján, melyek eredménye ütemezetten továbbítható és akár mobil eszközön is megtekintheti az aktuális információkat.

  • ECAS
  • ECAS - Automatikus értesítések

    Eseményvezérelt automatikus e-mail küldés modulunk használatba vételével az információk és dokumentumok valós időben, beavatkozás nélkül jutnak el az értesítendő félhez, legyen az ügyfél, munkatárs vagy valamely társosztály.

  • INTRASTAT
  • INTRASTAT

    Az Intrastat statisztikáját néhány kattintással elkészítheti és feltöltheti az ELEKRA-n.

  • KIGYA és BEGYA
  • KIGYA és BEGYA

    Bejelentési kötelezettség esetén kilépési és belépési gyűjtő árunyilatkozatait egyszerűen és átláthatóan kezelheti.

  • Egyedi funkciók
  • Egyedi funkciók

    Egyedi folyamatokhoz igazítjuk programunkat, az Ön igényei szerint új funkciókkal bővítjük azt, hogy biztosítsuk a napi munkafolyamatok gördülékenységét.

    Funkciók

    1. Alapmodul

    2. BNYNY

    3. Raktár modul

    4. Standard interfész modul

    5. MCF és AFF

    1. Report Manager

    2. ECAS

    3. INTRASTAT

    4. KIGYA és BEGYA

    5. Egyedi funkciók

    Alapmodul

    A CustomRs alapmodulja a legfontosabb funkciókat foglalja magában, melyek:

    • + EV okmány kitöltő modul
    • + NCTS modul
    • + ARUREG
    • + Automatikus átmeneti megőrzési nyilvántartás és garancia
    • + Automatikus garanciakezelés
    • + Kezességvállalás nyilvántartás
    • + Fuvar és szállítási bizonytványok (CMR, EUR1, ATR)

    Csomagok

    WebEV

    14 900 Ft

    /

    /hónap
    /Felhasználó


    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: max. 250 db
    • Felhasználószám: 1
    • EV kitöltő modul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Választható Modulok - WebEV

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft

    Start Cloud

    29 900 Ft

    |

    /hónap
    /Felhasználó


    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: max. 1500 db
    • Felhasználószám: 1-5 között
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Választható Modulok - Start Cloud

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft

    Választható Modulok - StartUp Cloud

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft

    Standard

    45 000 Ft

    /

    /hónap
    /Felhasználó


    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: korlátlan
    • Felhasználószám: 2-20 között
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Választható Modulok- Standard

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft
    • Meghatározott célú felhasználás és aktív feldolgozás
      egyedi ajánlat alapján
    • Személyre szabott funkció
      egyedi ajánlat alapján

    Business

    Kérje ajánlatunkat!

    / Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: korlátlan
    • Felhasználószám: 20 fölött
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Választható Modulok - Business

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft
    • Meghatározott célú felhasználás és aktív feldolgozás
      egyedi ajánlat alapján
    • Személyre szabott funkció
      egyedi ajánlat alapján

    WebEV

    14 900 Ft

    /

    /hónap
    /Felhasználó

    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: max. 250 db
    • Felhasználószám: 1
    • EV kitöltő modul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Start Cloud

    29 900 Ft

    |

    /hónap
    /Felhasználó

    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: max. 1500 db
    • Felhasználószám: 1-5 között
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Standard

    45 000 Ft

    /

    /hónap
    /Felhasználó

    Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: korlátlan
    • Felhasználószám: 2-20 között
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Business

    Kérje ajánlatunkat!

    / Érdekel
    • EV okmány bejelentések száma évente: korlátlan
    • Felhasználószám: 20 fölött
    • Alapmodul
    • Egyedi igények kezelése
    • Komplex Integrációs lehetőség
    Választható Modulok

    Választható Modulok - WebEV

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft

    Választható Modulok - Start Cloud

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft

    Választható Modulok - StartUp Cloud

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft

    Választható Modulok- Standard

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft
    • Meghatározott célú felhasználás és aktív feldolgozás
      egyedi ajánlat alapján
    • Személyre szabott funkció
      egyedi ajánlat alapján

    Választható Modulok - Business

    • Név
      Havi díj
    • KIGYA, BEGYA
      1000 Ft
    • INTRASTAT
      1000 Ft
    • Standard interfész modul
      5000 Ft
    • BNYNY
      10 000 Ft
    • Raktár modul
      10 000 Ft
    • Report Manager
      40 000 Ft
    • Automatikus e-mail küldés
      40 000 Ft
    • Meghatározott célú felhasználás és aktív feldolgozás
      egyedi ajánlat alapján
    • Személyre szabott funkció
      egyedi ajánlat alapján

    Referenciák

    Több mint 100 ügyfelünk választotta már megbízható megoldásunkat vámkezelési tevékenységének támogatására

    Brand logo Brand logo Brand logo Brand logo Brand logo Brand logo

    Rólunk

    A Régens egyedi üzleti szoftverfejlesztésre, felhő és IT szolgáltatások nyújtására, valamint web és mobil fejlesztésekre specializálódott.
    Egy olyan 25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező informatikai vállalat vagyunk, ahol az innovatív szemlélet elengedhetetlen és fontos alapkövet jelent. Elsősorban a közigazgatás és az ellátási lánc menedzsment területén értünk el kiemelkedő eredményeket, Magyarország piacvezető vámszoftver szolgáltatója vagyunk.