Öt fontos szempont vámprogram választáshoz

2018. nov. 6.
Összegyűjtöttük, hogy új vámprogram keresésekor melyek a legfontosabb szempontok.

1. Okos megoldás a vámkezelésekhez  

Az okmánykitöltő programokat időszerű intelligens alkalmazásokra cserélni, ez már a vámkezelések területén is aktuális elvárás. 

A vámszakmai területen kialakult munkaerőhiány, illetve a megnövekedett tranzakciószám megköveteli az alkalmazott szoftver folyamatos fejlesztését, újabb és újabb automatizmusok beépítését. A folyamatok automatizálása és a digitalizációs lehetőségek integrálása alapvető elvárás, melyhez elengedhetetlen biztos szoftverfejlesztői és IT szolgáltatói háttér.  

Ezért a több, mint 20 éves vámszakmai tapasztalatunk alapján fejlesztett CustomRs vámprogramban olyan vámkezelési folyamatokat alakítottunk ki, amelyek az emberi tévesztés hibalehetőségét minimalizálják és automatizációkkal lerövidítik az adminisztrációra fordított időt.  

2. Teljes körű informatikai szolgáltatás 

A technológia folyamatos fejlődése mellett a felhasználók elvárásai megváltoztak, ezek ma már nem kizárólag a funkcionalitásra szorítkoznak. A szoftvereket szolgáltatásként (SaaS) keresik a gazdálkodók, azaz a programcsomag evidens részeként kezelik az infrastruktúra és az üzemeltetési szolgáltatásokat is. A mai világ felgyorsult üteme az informatikai területekkel összefüggésben álló szolgáltatásoknál különösen megköveteli a magas szintű rendelkezésre állást és üzletmenet folytonosságot.  

Szoftvereink mellé kiemelt szintű IT szolgáltatásokat és megbízható infrastruktúrát kínálunk annak érdekében, hogy Ügyfeleinknek kizárólag a szakmai feladataikra kelljen koncentrálniuk. 

3. Szakértő támogatás

A vámkezelés talán legnehezebb tényezője, hogy a vámkezelési jogszabályok folyamatosan változnak. Ha nem naprakész a jogszabályi megfelelőségek teljesítésében, az késedelmes szállításokat, elmaradt bevételeket és egyéb, negatív üzleti következményeket eredményezhet. 

Programunk mellé ezért mi szakértői támogatást is biztosítunk, mely nagyobb szolgáltatási stabilitást, kiszámíthatóságot és az igények változását lekövetni képes rugalmasságot biztosít a ügyfeleink számára. 

Szakértőink azonnali megoldási lehetőséget nyújtanak a problémák, kérdések, vagy akár újonnan felismert igények kezelésére. 

4. Integrálhatóság

Napjainkban gyakorlatilag már minden vállalat használ valamilyen vállalatirányítási rendszert, amelyben partnereket, termékeket, folyamatokat és egyéb információkat tárol és kezel. Ezeket az adatokat, információkat bonyolult és időigényes feladat lenne újra rögzíteni egy másik szoftverben is és még ennél is bonyolultabb párhuzamosan kezelni két különböző helyen. 

A Régens sok éves tapasztalattal és megbízható szakértelemmel rendelkezik a rendszerintegráció terén, és mindig az ügyfelei számára legjobb megoldásra összpontosít, amely automatizált folyamatokat és integrált megoldásokat biztosít, a lehető legkevesebb manuális beavatkozás szükségével. 

Esettanulmányaink

5. IT ügyelet

Rengeteg üzleti és pénzügyi kárral járhat, valamint nem kevés bosszúsággal nehezítheti meg a vámügyintézők életét, ha egy vámkezelés ügyintézése nem sikerül határidőn belül - például egy vasárnap délután érkező küldemény vámkezelése valamiért nem lenne lehetséges egy egyébként elhárítható informatikai probléma miatt.

Az ehhez hasonló problémák megelőzése érdekében alakítottuk ki az utóbbi hónapokban rugalmas IT ügyeleti csomagunkat, amelynek keretében akár késő délután, éjszaka vagy előre jelzett hétvégéken, esetleg a kiemelten terhelt időszakokban ügyfeleink rendelkezésére állunk.

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.