edoc - Vámprogram
eDoc
A web 2.0 és mobil technológiák megteremtették a papírmentes iroda koncepcióját. Skálázható alkalmazásunk segítségével rendelkezésére állunk a papír alapú dokumentumkezelés digitalizálásának folyamatában és az elektronikusan történő iktatásban is. |
Az eDoc web alapú alkalmazás segítségével a fájlok és dokumentumok biztonságosan tárolhatóak a belső vállalati szervereken és a felhőben egyaránt. Az eDoc lehetővé teszi bármely üzleti dokumentum, fájl vagy üzenet intelligens szűrését, tárolását és kezelését.
A skálázható felhasználói jogosultságok és engedélyek biztosítják, hogy az érzékeny adatok csak a felsővezetés számára legyenek elérhetőek. Továbbá a felsővezetők számára a felhasználói aktivitást ellenőrző funkciók is elérhetőek.
Élvezze Ön is a rendezett és gyorsan kereshető dokumentumok előnyeit!
Miért válassza az eDoc-ot?
Kiküszöböli a felesleges, kettős adatrögzítést
Csökkenti a fájlok feltöltésére és keresésére fordított időt
Biztosítja a bizalmas dokumentumok megfelelő kezelését
Csökkenti a papír alapú költségeket
Csökkenthető általa a környezeti terhelés
Jellemzők
- Felhasználóbarát felület
- Skálázható felhasználói jogosultságok és engedélyek
- Bármely üzleti dokumentum, fájl vagy üzenet intelligens szűrése, tárolása és kezelése
- Bejövő és kimenő anyagok nyomon követése
- Felhasználói statisztikák és üzleti folyamatok elemzése