Első sikeres elektronikus utólagos módosítási kérelem!

2021/17/03

Ezúton is gratulálunk Ügyfelünknek, aki elsőként nyújtott be sikeresen utólagos módosítási kérelmet!

2021. Márciusától lehetőséget biztosít a NAV a vámárunyilatkozatok utólagos módosítási kérelmek elektronikus benyújtására.

Mindez azt jelenti, hogy a papír alapú módosítási kérelem már a múlté és az utólagos módosítások kérelmeket elektronikusan intézhetik a gazdálkodók, ezzel leegyszerűsítve és felgyorsítva az ügyintézés folyamatát.

Az utólagos módosítás lehetővé teszi:

  •  mind a normál, mind a kiegészítő árunyilatkozat utólagos módosítását
  • az árunyilatkozat összes mezőjének elektronikus módosítását
    • Feladó 2-es rovat (export esetén)
    • Címzett 8-as rovat (import esetén)
    • Vámkezelést kérő 14-es rovat
    • Vámeljáráskód 37-es rovat
  • Elektronikusan dokumentumok csatolását
    • Módosítási kérelem
    • Módosító lap
    • És minden egyéb módosítási kérelmet alátámasztó dokumentum

Örömünkre szolgál, hogy Ügyfeleink Magyarországon elsők között nyújthatnak be elektronikus módosítási kérelmet a CustomRs vámprogramon használatával.

Milyen előnyökkel jár a szoftveres támogatás a Gazdálkodók számára?

  • Egy rendszerben kezelhető az Alapeljárásban kapott vámhatározat és az utólagos módosítási kérelemre kiadott határozat
  • Átláthatóak az árunyilatkozatra végett módosítások
  • Kiszabott közterhek nyilvántartása, riportolása
  • Elektronikus dokumentumok kezelése egyszerűbbé teszi a dokumentálási rendet.

Reméljük Önök is minél hamarabb élnek a NAV által nyújtott lehetőséggel, mely meggyőződésünk, hogy minden Gazdálkodó számára rendkívül hasznos és előnyös!

További információként forduljon hozzánk bizalommal a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen!