Első sikeres elektronikus utólagos módosítási kérelem!

2021. márc. 17.

Szoftvermegoldásunk segítségével benyújtásra kerültek az első elektronikus utólagos módosítási kérelmek!

Ezúton is gratulálunk Ügyfelünknek, aki elsőként nyújtott be sikeresen utólagos módosítási kérelmet!

2021. márciusától lehetőséget biztosít a NAV a vámárunyilatkozatok utólagos módosítási kérelmének elektronikus benyújtására.

Mindez azt jelenti, hogy a papír alapú módosítási kérelem már a múlté, és az utólagos módosítási kérelmeket elektronikusan intézhetik a gazdálkodók, ezzel leegyszerűsítve és felgyorsítva az ügyintézés folyamatát.

Az utólagos módosítás lehetővé teszi:

  •  mind a normál, mind a kiegészítő árunyilatkozat utólagos módosítását
  • az árunyilatkozat összes mezőjének elektronikus módosítását
    • Feladó 2-es rovat (export esetén)
    • Címzett 8-as rovat (import esetén)
    • Vámkezelést kérő 14-es rovat
    • Vámeljáráskód 37-es rovat
  • Elektronikusan dokumentumok csatolását
    • Módosítási kérelem
    • Módosító lap
    • És minden egyéb módosítási kérelmet alátámasztó dokumentum

Örömünkre szolgál, hogy Ügyfeleink Magyarországon elsők között nyújthatnak be elektronikus módosítási kérelmet a CustomRs vámprogram használatával.

Milyen előnyökkel jár a szoftveres támogatás a Gazdálkodók számára?

  • Egy rendszerben kezelhető az Alapeljárásban kapott vámhatározat és az utólagos módosítási kérelemre kiadott határozat
  • Átláthatóak az árunyilatkozattak kapcsolatban végzett módosítások
  • Kiszabott közterhek nyilvántartása, riportolása
  • Elektronikus dokumentumok kezelése egyszerűbbé teszi a dokumentálási rendet.

Reméljük Önök is minél hamarabb élnek a NAV által nyújtott lehetőséggel, mely meggyőződésünk, hogy minden Gazdálkodó számára rendkívül hasznos és előnyös!

További információként forduljon hozzánk bizalommal a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen!

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.