CustomRs Cloud – Automata vámügyintéző program

2022/ 05/04

Ismerje meg most a megbízható CustomRs megoldásunk főbb funkcióit!
A CustomRs váminformatikai programunk megoldást nyújt a vámfeladatok teljesítéséhez, megbízható eszközként hatékony segítséget jelenthet vállalkozásának. Egy egyszerű okmánykitöltő program helyett olyan okos rendszert biztosítsunk, amely amellett, hogy kihasználja az automatizálásban rejlő lehetőségeket, illeszkedik használója egyedi igényeihez is. 

A CustomRs program minimalizálja az operatív munkát, figyeli a jogszabályi változásokat, automatikus folyamatokat alakítottunk ki, programunk felépítése moduláris, felhasználóbarát. 

Programunkat most felhőszolgáltatással kínáljuk, amely nem csak a vámfolyamatok informatikai támogatását tartalmazza, de a szoftver, ügyféltámogatás, infrastruktúra és IT üzemeltetést is.

A CustomRs program több választható funkcióval is rendelkezik, ismerje meg a legnépszerűbbeket!

Az alapmodul a legfontosabb funkciókat foglalja magában, amelyek:

  • •    EV okmány kitöltő modul
  • •    NCTS modul
  • •    ARUREG
  • •    Automatikus átmeneti megőrzési nyilvántartás és garancia
  • •    Automatikus garanciakezelés
  • •    Kezességvállalás nyilvántartás
  • •    Fuvar és szállítási bizonytványok (CMR, EUR1, ATR)

Ezen felül megoldásunk szélesebb körben is stabil hátteret biztosít vámügyeihez az alábbi modulokkal:

  • Vám- és Áfa raktár modul 
  • CSEV Kisértékű csomagok vámkezelése
  • BNYNY Egyszerűsített vámeljárások
  • Aktív/Meghatározott célú feldolgozás

Továbbá több olyan funkcióval is rendelkezik, amely megkönnyítheti a napi munkavégzést, gyorsabbá és hatékonyabbá teheti azt.

Főbb funkciók:

  • Eseménykezelő: automatikus e-mail értesítések
  • Report Manager: rugalmas lekérdezések

Ha még június 30-ig megrendeli CustomRs Cloud megoldásunkat, akkor tavalyi áron az Öné lehet!
 
De ez még nem minden!
Az ajánlatunkhoz most egy Extra plusz is jár, hisz ha megvásárolja a CustomRs Cloud megoldásunkat, pluszba az Öné lesz az „Automatikus e-mail küldés”* modulunk is ez év végéig!

Ne hagyja ki ezt a különleges ajánlatot, szakértő kollégánk az alábbi LINK-re kattintva várja jelentkezését még ma!

 

*Eseménykezelő modulunkkal automatikus e-mail értesítési rend alakítható ki, amelynek köszönhetően hatékonyabbá válik a kommunikáció, Ügyfeleink idő takaríthatnak meg és korszerű szolgáltatást biztosíthatnak. 

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.