Hogyan egyszerűsítheti kommunikációját az egyszeri vámkezelési megbízások területén? - Vámprogram
Hogyan egyszerűsítheti kommunikációját az egyszeri vámkezelési megbízások területén?
Az egyszeri vámkezelési megbízások kitöltése és feldolgozása sokszor bonyolult és időigényes feladatot jelent mind a megrendelő, mind a vámügynök számára. Ehhez szeretnénk most egy kis segítséget nyújtani.
Mi az az egyszeri vámkezelési megbízás? Egyszerű példán szemléltetve: ahhoz, hogy pl. egy magánszemély külföldi megrendelése esetén a 22 EUR feletti árut leszállítsák, az árura vámot kell fizetni. Így kénytelen megbízni egy szolgáltatót, aki ezt a feladatot átvállalja helyette. Nos, általában itt kezdődnek a gondok…
Felmerülő problémák egyszeri vámkezelési megbízás esetén
- az egyszeri vámkezelési megbízási nyomtatvány kitöltése magánszemély számára nehézkes és általában érthetetlen;
- az egyszeri vámkezelési megbízást sok esetben a megbízó cég sem tudja helyesen kitölteni;
- egyáltalán nem biztos, hogy a megfelelő nyomtatvány kerül kitöltésre;
- így a fentiek alapján a munka neheze értelemszerűen a vámügynökre hárul, illetve elindul egy levelezés (e-mail vagy rosszabb esetben postai úton) a megbízó és vámszolgáltató között.
A fentiek eredményeképp
- a magánszemély értetlenül áll a nyomtatvány előtt, hogy míg az áru megrendelése pillanatok alatt megtörtént, addig különböző nyomtatványokat kell kinyomtatnia, kitöltenie, majd beszkennelve visszaküldenie;
- a megbízást leadó csak reménykedhet, hogy minden adatot helyesen adott meg és a szolgáltató a vámkezelést megkezdte, mivel az általa beküldött megbízás állapotáról nem kap visszajelzést
- a vámkezelési szolgáltatás akár annyi időbe is kerülhet, mint maga a tényleges áruszállítás pl. Amerikából Magyarországra.
Hogy lehet tehát egyszerűsíteni és egyértelművé tenni a vámkezelési megbízás menetét? eVamP – eseti vámkezelési megbízás portálunk hatékony megoldást nyújt a vámkezelési megbízásokok kezelésére.
A mai világban egy innovatív vámügynök nem csak egyszerűen elvégzi azt, amire megbízást kapott, hanem valós idejű adatokkal informálja megbízóját, gördülékennyé teszi a kommunikációt, egyszerűsíti az ügyviteli folyamatait.
Az eVamp portál mind a vámügynöknek, mind a megbízónak nagy segítséget nyújt:
- hatékonyabbá és sokkal gyorsabbá teszi a két fél kommunikációját;
- jól definiált vámkezelési megbízási űrlap támogatja az egyszerű adatrögzítést;
- a vámkezelési megbízáshoz pl. termékleírás, megrendelés, fénykép stb. csatolható, amely anyagok minden esetben segítik a vámkezelés gyors ügymenetét;
- modern, letisztult felület garantálja az elégedettséget.
eVamP – Könnyen használható eseti vámkezelési megbízás portál
Amennyiben Önnek még papír alapon kell a megbízást kiállítania, javasolja szolgáltatójának az eVamP portál használatát!