Otthoni munkavégzés biztosítása

2020/18/03

A világjárvány visszaszorítása érdekében számos vállalatnak most szembe kell néznie azzal a kihívással, hogyan tudná biztosítani a munkamenetet úgy, hogy minden lehetséges területen munkavállalóik irodán kívül végezzék el a szükséges feladatokat.

A távoli munkavégzés jelen helyzetben javasolt és szükségszerű. Ugyanakkor az irodán kívüli munkavégzés biztosítása egyúttal jelentheti a rugalmas munkaidőt, ügyeletben történő munkavégzést, amely lehetővé teszi a rendkívüli vagy azonnali beavatkozás lehetőségét.

Amennyiben az Ön cégénél még nincs bejáratott metódus a távoli munkavégzéshez, vagy csak biztosítani szeretne egy azonnal elérhető vámrendszert végszükség vagy üzemszünet esetére, kérem keressen bennünket, és segítünk Önnek!

 

"Hétfőtől kollégáim home office-ben dolgoznak, gördülékeny volt az átállás, programotok tökéletesen működik."
Nyerges Marian
vámügyi vezető
Szakál-Met-Al Kft

 

Miben segíthetünk?

  • Informatikai szakembereink segítenek, hogy milyen feltételek mellett lehet a távoli munkavégzést biztosítani.

  • Biztonságos, kényelmes felhőszolgáltatásunk keretén tudjuk nyújtani a vámalkalmazásunkat. Gyorsan, rugalmasan tudjuk kialakítani az új vámkörnyezetet.

  • Biztonsági megoldást adunk az esetleges helyi rendszerproblémák esetre a szükséges vámkezelés lebonyolításához. CLARE programunk rendelkezésükre áll normál import/export vámkezelés elvégzéséhez mindössze egyszeri 30.000 Ft-ért*.

Szeretnénk Mindenkinek segíteni, így állunk rendelkezésükre, számíthatnak ránk.

 

*Részletekről érdeklődjön munkatársainknál a szokásos elérhetőségeinken, vagy a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen.

 

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.