Ügyféltámogatás

Megbízható szolgáltatást nyújtunk a rendszerek használatának támogatására, jogszabály- és szoftverkövetésére, igény szerinti továbbfejlesztésére.

A rendszerek használatbavételét követően egyedi igényeknek megfelelő szolgáltatáscsomagot alakítunk ki ügyfeleink számára.

Alkalmazásainkhoz kínált szolgáltatási csomagok az ügyféltámogatás és karbantartás, valamint a jogszabálykövetést is tartalmazzák. 
 

Standard ügyféltámogatási szolgáltatások

Helpdesk

Helpdesk szolgáltatásunk keretén belül fogadjuk ügyfeleink kérdéseit és/vagy észrevételeit az általunk biztosított programokkal, a megvalósított folyamatokkal kapcsolatban.

Általános ügyfélszolgálatunkon felkészült helpdesk tanácsadóink segítenek a kisebb nehézségek megoldásában, illetve információt adnak a programokkal kapcsolatban. Ezen a csatornán lehetséges a fejlesztési és konzultációs igények elsődleges jelzése, melyeket helpdesk tanácsadóink továbbítanak szakértő kollégáink felé.

A bejelentéseket a vamhelpdesk@regens.hu email címen fogadjuk, ahol munkatársaink folyamatosan figyelemmel kísérik a beérkező e-maileket és felveszik Önnel a kapcsolatot.
 

Hotline

Fontosnak tartjuk, hogy szükség esetén megbízható támaszként állhassunk ügyfeleink szolgálatába és az esetleges problémák gyors megoldása közös érdekünk legyen.

Bizonyos esetekben a segítségnyújtás nem várhat, a gyorsan érkező támogatás garantálja, hogy a napi operáció feladatai határidőre, többletköltség nélkül megvalósulhassanak.

Hotline telefonos ügyfélszolgálatunk sürgős segítség esetén, hivatalos munkanapokon 8.00-17.00 óráig vehető igénybe.
 

Jogszabálykövetés szolgáltatás

Az általunk szállított szoftvertermékek funkcionalitását érintő, jogszabályi környezetben végrehajtott törvényi változások hatásait a Régens, az ügyfél által alkalmazott szoftvertermékein, vagy egyedi fejlesztésű szoftverein átvezeti, az érintett alaptörzsállományokat módosítja, és újonnan telepítendő verziót az ügyfél rendelkezésére bocsátja (telepítő csomag formájában). Erre szolgáló szolgáltatáscsomag érvényessége mellett, vagy külön megrendelés esetén, telephelyi szolgáltatás keretében a telepítési munkálatokat is elvégezheti.

 

Jótállás szolgáltatás

Az általunk szállított programokra, modulokra és egyedi funkciókra jótállást vállalunk, így az esetleges programhibák fellépésekor a hibát térítésmentesen, késlekedés nélkül javítjuk, majd a javítócsomagot az ügyfél részére a megállapodott határidőre átadjuk.

 

Ügyfélportál

Az ügyfélportálon mindig nyomon követheti bejelentéseit, kéréseit. Hozzáférhet online tudásbázisunkhoz, melyben minden tudnivalót megtalál az egyes programok kezelésére vonatkozóan. Az itt található anyagokat folyamatosan frissítjük és bővítjük, és igyekszünk a lehető legrészletesebb bemutatásra annak érdekében, hogy mindig érthetőek és könnyen.

 

Folyamatos fejlesztés és termékfrissítés

Ha élő szerződéssel rendelkezik, lehetősége van a frissítések letöltésére. Fejlesztői munkánk folyamatos, mindig arra törekszünk, hogy a legjobb megoldásokat biztosítsuk Ügyfeleink számára.

 

Kiegészítő szolgáltatások

A standard szolgáltatási csomagon felül Ügyfeleink részére biztosítunk további, hasznos szolgáltatásokat, amelyek közül a Megbízóink saját igényeik szerint válogatva, egy rugalmas szolgáltatási csomagot alakíthatnak ki.

Választható szolgáltatás elemeink:

  • Verziótelepítés távoli eléréssel
  • Adatbázis felügyelet (adatbázisok monitorozása, mentések ellenőrzése)
  • Programtechnikai/IT szolgáltatások távoli eléréssel (pl. NCTS kommunikáció ellenőrzése, árfolyamadatok vagy törzsfrissítés ellenőrzése)
  • Mentés/visszatöltés ellenőrzés a mentett adatok megfelelőségének ellenőrzésére
  • Dedikált tanácsadó telefonos elérése
  • Felhő infrastruktúra szolgáltatás
  • Távoli asztali segítségnyújtás
  • Éjszakai és hétvégi IT ügyelet