eDoc

dokumentumkezelő és iktatórendszer - VALÓSÍTSA MEG A PAPÍRMENTES IRODÁT!

 

A web 2.0 és mobil technológiák megteremtették a papírmentes iroda koncepcióját. Skálázható alkalmazásunk segítségével rendelkezésére állunk a papír alapú dokumentumkezelés digitalizálásának folyamatában és az elektronikusan történő iktatásban is. eDoc by Régens

 

Az eDoc web alapú alkalmazás segítségével a fájlok és dokumentumok biztonságosan tárolhatóak a belső vállalati szervereken és a felhőben egyaránt. Az eDoc lehetővé teszi bármely üzleti dokumentum, fájl vagy üzenet intelligens szűrését, tárolását és kezelését.

A skálázható felhasználói jogosultságok és engedélyek biztosítják, hogy az érzékeny adatok csak a felsővezetés számára legyenek elérhetőek. Továbbá a felsővezetők számára a felhasználói aktivitást ellenőrző funkciók is elérhetőek.

Élvezze Ön is a rendezett és gyorsan kereshető dokumentumok előnyeit!

Miért válassza az eDoc-ot?

Ikon

Kiküszöböli a felesleges, kettős adatrögzítést

Ikon

Csökkenti a fájlok feltöltésére és keresésére fordított időt

Ikon

Biztosítja a bizalmas dokumentumok megfelelő kezelését

Csökkenti a papír alapú költségeket

Csökkenthető általa a környezeti terhelés

 
Biztonságos, sokoldalú dokumentumkezelés
 

Jellemzők

  • Felhasználóbarát felület
  • Skálázható felhasználói jogosultságok és engedélyek 
  • Bármely üzleti dokumentum, fájl vagy üzenet intelligens szűrése, tárolása és kezelése
  • Bejövő és kimenő anyagok nyomon követése
  • Felhasználói statisztikák és üzleti folyamatok elemzése

 

Érdeklődjön ajánlatainkról!

 
 
Valósítsa meg a papírmentes irodát!