Utólagos módosítás elektronikusan

2021/10/02

A NAV megkezdte az utólagos vámeljárásra irányuló kérelmek elektronikus benyújtásának, feldolgozásának és a határozatok elektronikus kiküldésének fejlesztését. Az új lehetőséget örömmel fogadtuk, mivel Ügyfeleink számára egyszerűsíti és kényelmesebbé teszi az utólagos módosítási kérelmek végrehajtását.

Az utólagos módosítások bejelentésére a KKK2-n keresztül nyílik lehetőség, azok feldoglozása a CDPS (vámáru-nyilatkozat feldolgozó) rendszerben valósul meg. A csatlakozáshoz szükséges fejlesztéseket már megkezdtük a CustomRs vámprogramban, azok már a tesztelési szakaszba léptek.

Bízunk abban, hogy Ügyfeleink most is az elsők között veheti használatba és használhatják ki előnyeit az új elektronikus vámeljárásnak.

További információként forduljon hozzánk bizalommal a vamhelpdesk@regens.hu e-mail címen!

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.