Megújult ügyfélszolgálatunk: új ticketing rendszert vezettünk be a Régensnél

2017/30/10

Átláthatóbb folyamatok és elégedett ügyfelek - az eddigi e-mailes kommunikáció helyett új ticketing rendszert vezettünk be. Célunk az volt, hogy könnyebben követhetővé tegyük az ügyfelekkel való kommunikációt és saját belső munkafolyamatainkat.

Miért van szükség ticketing rendszerre?

A ticketing (vagy más néven hibajegy-kezelő) rendszer olyan szoftvermegoldás, melynek segítségével átláthatóbbak egy cég belső és külső kommunikációs folyamatai. A hibajegy-kezelő rendszer arra szolgál, hogy az ügyfél hibabejelentéseit, problémáit vagy kérdéseit hatékonyan kezelje.

Az ügyintézők folyamatosan nyomon tudják követni az aktuális feladat (jegy) állapotát, tartva a bejelentővel a kapcsolatot. Ezzel elkerülhetők a hosszú e-mailezések, és a felesleges (vagyis nem az aktuális feladat felelősének szóló) levelek nem vonják el a figyelmet az adott tanácsadó vagy ügyintéző tényleges tennivalóiról.

Miért vezettük be a Régensnél?

Azért döntöttünk a ticketing rendszer bevezetése mellett, mert célunk volt magasabb szintre emelni üzleti kommunikácónk hatékonyságát és átláthatóságát partnereink felé, mely egy személyre szabható, könnyen skálázható és megbízható rendszer segítségével érhető el.

Mióta bevezettük a rendszert, az ügyfélbejelentések transzparensebbé váltak. Az egyes felhasználói igények, kérdések, panaszok, ajánlások és egyéb bejelentések nyomon követése egyszerűbb és hatékonyabb.

Értesüljön elsőként a vámszakmai hírekről és újdonságainkról!

Az adatkezelési tájékoztatót és a használati feltételeket elolvastam, megértettem és elfogadom.